En klar favorit



Vad vore tisdagskvällarna utan DH??? Den serien är verkligen helt underbar!!
Är det någon fler än jag som är frälst??
1 Pia:

skriven

Nja...följer inte den serien men när jag läser olika bloggar inser jag att näst intill 100 % av alla kvinnor som bloggar följer den. Följer över huvudtaget inte serier, blir väl så när man jobbar kvällar för det mesta, det är så jäkla irriterande att missa ett avsnitt, att spela in är inget alternativ, när ska jag hinna se det samt att jag somnar...

2 Maria:

skriven

Ja jag gillar dom skarpt.
Nu har jag fått in några bilder, kommer mera sedan.

3 Carina:

skriven

Här är en som inte följer det.
Har blivit smått alergisk mot amrikanska serier

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Absolut!

5 Cajsa:

skriven

Jajamensan, skitbra program.

6 My:

skriven

Japp ser det varje vecka. Men jag är nog inte lika frälst som övriga :)

7 Hermanngry:

skriven

Nice site, regards from the netherlands!

Kommentera här: