Du blir vad du äter



Har precis tittat på "Du blir vad du äter", vad hemskt det ser ut när allt personerna ätit på en vecka läggs upp på ett bord!!
1 Anonym:

skriven

Jag
VET , vad jag INTE ska äta. Ändå har jag fått kämpa med övervikt i hela mitt liv. Det värsta är att man VET hur man ska bära sig åt menmenmen???Ska börja banta imorgon...SUCK

2 Anna:

skriven

Har aldrig sett på det faktiskt, men för mig är god mat livskvalité iaf :)

3 Annelie:

skriven

Ja det ser vidrigt ut.Såg också på det idag...bra Yogainstruktör;-)

4 Vaniljis:

skriven

Ja visst är det så man blir riktigt illamående? Och vilka enorma mängder de äter!!?

5 Helena:

skriven

Ja hur kan de få plats med så mycket. Det hade närt en hel 3 barns familj ;)
Ha en trevlig dag.

6 Ulla:

skriven

Jag har aldrig sett ett helt program, men jag undrar vad de som deltar tänker när de får se det på tv. Det är viktigt att sprida kunskap om bra matvanor, men är det här rätt forum? Jag vet inte. Ha en bra dag!

7 mongooojuliaahw:

skriven

aah , vi ska också börja banta nu när vi såg det dära. nu är vi ute och går på morgonen och gör morgon drinkar ;)

Kommentera här: