Dom är tillbaka

Med värmen återvänder både blommor och insekter, dessa har jag stött ihop med idag:


        
1 Mia:

skriven

Rena rama vårkänslorna..!! *L*

2 Helena:

skriven

Idag har det varit 17 grader här nere. Riktigt härligt och ingen blåst alls.
Kram på dig.

3 MaDeLiÑo!:

skriven

Själv brukar jag ha hummel-safari på skolrasten^

4 evans:

skriven

Med vintern runt knuten blir man glad till och med över en mygga :)
Jag var också skeptiskt till hur kul facebook egentligen kunde vara, men det är faktiskt riktigt roligt. Man kan göra en massa saker där. Sen är det ju mer personligt med bloggen!

5 evans:

skriven

Med vintern runt knuten blir man glad till och med över en mygga :)
Jag var också skeptiskt till hur kul facebook egentligen kunde vara, men det är faktiskt riktigt roligt. Man kan göra en massa saker där. Sen är det ju mer personligt med bloggen!

6 Salme:

skriven

Och Min Rhododrendron blommar andra gången nu???

7 Nina på Johangården säger:

skriven

Idag såg jag åter igen husflugor som surrade runt. Kan inte påstå att jag saknat dem när de var borta.

8 Emilia:

skriven

Usch för myggan :P

9 Tobias:

skriven

Coola bilder

10 A:

skriven

Jag såg massor av slöa getingar idag...Fy bubblan. Ha en skön helg:)

11 Linda:

skriven

men fy, Myggor! Vilken närbild du fick till! Annars var ju faktiskt höstvädret väldigt härligt idag!

Kommentera här: