Djurtransporter

image278image279


Tydligen kan man transportera djur hur som helst.....!!
1 Mimi:

skriven

Hahahaha vilka roliga bilder!
Ha en skön söndag du med!!!!

2 Think Twice:

skriven

Hihi...alla sett är bra utom dom dåliga;)

3 Carina:

skriven

Jaha, inte skulle min gubbe tiilåta det inte.
men jag skulle gärna en liten bortskämnd ponny och några getter på min gård.

4 evans:

skriven

Haha! De bilarna skulle inte jag vilja åka i sedan...

5 Mia:

skriven

Undrar om dom klivit in frivilligt???

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Jösses!

7 Eva:

skriven

hahaha
Det ser ju helt galet ut! :o))
Men herregud... alltså stackars djur!!
/Eva

8 Marie:

skriven

Vissa folk är sååå konstiga......
=)

9 Anonym:

skriven

Är det er bil & häst?
Fniss...

10 Emelinda:

skriven

Haha min pojkvän åkte faktiskt förbi några på motorvägen som hade getter i bakskuffen *asg* Finns så tokiga människor i Sverige också tydligen :P

11 Maria:

skriven

Det var jag som frågade om det var er bil & häst

12 Annelie:

skriven

Det var en tokig teckningslärare här som körde runt på sitt får i bilen=(

13 Conradlene:

skriven

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera här: