Det nya livet



I morgon är det då dags, jag och gubben ska försöka äta enligt GI-metoden. Jag kommer dessutom att göra sällskap med min bloggvän Åsa.S i kampen mot kilon och för kondition. Min önskan är att kunna gå ner 10 kilo och förbättra min kondition.
Förutom att matsedeln kommer att se lite annorlunda ut så ska jag försöka gå power-walks 3 gånger i veckan.
Känner mig laddad...invägning i morgon bitti...nu ska jag läsa lite om GI-mat också innan jag ska sova...

Sov gott och dröm sött!!!

1 Åsa:

skriven

Ha en riktigt skön natt o lycka till med GI metoden! Kramar!!

2 fjäril:

skriven

duktig!!! Powerwalks e jättebra! och det är snällt mot knäna också!!! lycka till och ha så kul med!!!
:-)
kram

3 Vaniljis:

skriven

Du verkar ha haft en skön helg. Ha en bra förstadag på väg till sundhet! ;)

4 Carina:

skriven

Lyckönskar dig med GI metoden.
Önskar jag hade din motevation :/

5 My:

skriven

Lycka till!

6 Cajsa:

skriven

Lycka till. =)

7 Think Twice:

skriven

Det vore kanske vara något att ta efter GI metoden!
Lycka till!

8 Jenny:

skriven

Hopas att det går bra! Jag lever ett nytt liv jag med nu,men har inte riktigt koll på GI...

9 Helen:

skriven

Lycka till! det skulle man kanske testa
Ha en bra dag

10 Mia:

skriven

Heja, heja!!

11 Mimi:

skriven

Håller tummarna för er! Kom ihåg första veckan är värst...sen vänjer kroppen sig. Du kan tex få lite huvudvärk i början... För mig går det ganska bra fast jag fuskar ju en hel del på helgerna...

Kommentera här: