Dag 1


 
Första dagen i mitt "nya liv" har gått sådär...Jobbade idag och det var en riktigt hektiskt dag. Blev sittande i två "akut-möten" vilken gjorde att jag inte fick någon tid för lunch. Hade tänkt åka och handla min mat på lunchen men nu fick jag istället kasta i mig lite av maten som fanns på jobbet...på stående fot dessutom. Egentligen så vet jag att det kan bli så här men hade väl inte en tanke på att det skulle hända på min första GI-dag. Vis av denna erfarenhet kommer jag hädanefter att ha mat med mig direkt när jag börjar jobba. Förutom detta så har det gått bra. Handlade en massa GI-mat på väg hem ifrån jobbet idag så morgondagen är räddad!
1 Carina:

skriven

Mmmm grytan på bilden skulle jag inte tacka nej till
....eller musslerna skulle nog få gå på sídan.

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Funderade på GI-mat jag med men det stannade vid funderingar... och allmänt slarv med mat. Ha en skön kväll!

3 Åsa:

skriven

Hoppas det går bra o önskar lycka till! Kramar!

4 Åsa.S:

skriven

Visst är det lite svårt... men det gäller nog bara att planera. Fast då blir iaf jag helt fixerad vid tanken på nästa mål mat! Nu har jag just ätit mellis = keso, blåbär och solrosfrökärnor!

Kommentera här: