Bianca Ryan

Hur kan en så liten tjej ha en så stor röst??? Nån som kan se detta utan att gråta en skvätt? Inte jag.....
 
1 Mia:

skriven

*ryser* Vilka röstresurser!!

2 Borthy:

skriven

En del har det bara helt enkelt! Kolla in Paul Pott om du inte gjort det, snacka om röst! kram

3 Hannele:

skriven

Hur kan en så liten tjej ha en så stora bröst, läste jag.

4 evans:

skriven

http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA
Helt otroligt! Kolla in länken ovan om du inte har sett den. Paul Potts. Jag blir rörd :)

5 Caroline:

skriven

Shhiitt! Ryser i hela kroppen, grymt!

6 Ulla:

skriven

Är hon bara 11 år!!! Vad ska det bli av henne? Hon är fantastisk!

7 Helen:

skriven

Ja riktigt duktig är hon :)

8 Carina:

skriven

Jaha :o jag tappar hakan, är det sant?
Jag som sitter här och inte kan få fram tre rena toner :/
Hoppas hon tar vara på sin resurs på ett bra sätt
GO TJEJEN!

9 My:

skriven

Otroligt! Blir förståss tårögd, känslig som jag är...

10 Anna:

skriven

Wow vilken röst!

Kommentera här: