Ändrade planer

När allt kändes som tråkigast i morse fick jag ett sms från min bror som undrade över mina planer för dagen.
Han var på väg till Sundsvall och ville ha sällskap på en shoppingrunda. Det sa jag självklart ja till! Vi planerade även att besöka Må Bra Mässan men eftersom shoppingen drog ut på tiden så blev det inte av att vi åkte dit.
Men min dag blev väldigt bra trots att den började så dåligt.
När jag kom hem gick jag min power-walk och sen har jag och gubben ätit middag.
Gubben  kom hem från sin tur med husbilen mitt på dagen idag och även fast dom haft väldigt trevligt så var hans kommentar " det är nog skönast hemma i alla fall".

Nu ska jag ta en runda bland mina favorit-bloggare!
 
1 Vonny!:

skriven

"Gubben" har det nog rätt bra hemma. Du vet borta bra men hemma bäst!
Och vad skönt att du fick en bra dag, trots att det inte verkade så på morgonen. Hoppas du hittade nåt att shoppa också.

2 Åsa:

skriven

Vilken skön dag! Hahaha..så sant så..hemma är alltid bäst! ; )

3 Helen:

skriven

Alltid roligt att träffa brorsan när man känner sig lite hängig.
Ha en fortsatt skön kväll.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Kul att din dag blev lyckad, trots att du missade mässan.

5 Helena:

skriven

Borta bra men hemma bäst! När du är hemma måste han längtat ännu mer :0)
Ha en trevlig söndag.

6 Åsa.S:

skriven

Vad härligt det är när en trist dag kan vända och bli så bra!

7 Mia:

skriven

*L* Tror nog "gubben" saknade dig, jag...

8 Torkaia:

skriven

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

Kommentera här: