Åker nu



Vilken härlig höstdag det varit idag igen! När jag var ute och gick min power-walk var det riktig sommarvärme ute.
Nu är jag snart redo för att åka iväg och träffa tjejerna och äta taco-buffé. Jag är jättehungrig!!
Ha en bra kväll!!
1 Helen:

skriven

Ha det riktigt trevligt nu ejmis så hörs vi sen.
Mums så gott det låter :)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Du får ha en underbar kväll!

3 Carro:

skriven

Ja, det har verkligen varit härligt väder :) Hoppas du får en trevlig kväll , tacos är ju såååå gott !

4 Helena:

skriven

Låter som perfekt upplägg enligt mig. Först lite motion och sen mat. Gôtt mos.

5 Mia:

skriven

Kan det bli bättre? *L*

6 Borthy:

skriven

Låter jättetrevligt med tjejkväll! Ska ta tag i min motion nu igen, den har legat nere pga förkylning och nu undanflykter! Hörs. Borthy

7 Tobias:

skriven

Riktigt fin höstdag :) MYS

8 Pia:

skriven

ha en riktigt trevlig kväll!

9 Maria:

skriven

Ja det har varit så härligt väder i dag, bara att njuta.

10 kicki:

skriven

Ja det har varit en helt underbar dag idag, man har kunnat haft dörren öppen hela dagen, jag har bakat idag så jag har inte kunnat varit ute men nu ikväll så tog vi en långpromenad med hunden och det var fortfarande helt underbart...mer såna dagar tack..
kramen från kicki

11 Ulla:

skriven

Tacobuffé! oj vad mumsigt. Tacos tillhör en av mina favoriträtter.

12 Vonny!:

skriven

Ja har varit en superskön höstdag. Tyvärr har jag varit lika lat idag som igår och förrgår. Men snart ska jag börja mitt nya liv. Hoppas du får en skön kväll med tjejerna.

13 SH:

skriven

Låter jätte gott! Vart kan man äta tacobuffé?
Vad exakt är en power walk?

14 Carina:

skriven

Undrar jag med?
Vad power walk betyder.
Skulle tro att du är hemma från din tjej kväll nu snart.
Hoppas ni haft det mysigt ;)

15 Mimi:

skriven

Soliga höstdagar är det bästa som finns. Så friskt och klart och härligt svalt!!!

16 Abdullahiastri:

skriven

very intersting site ..congratulation..

Kommentera här: