Utmaning

Dags att presentera mina 8 never ever:


Jag skulle aldrig


...klara av att leva utan nära och kära.


...hoppa bungy-jump eftersom jag är alldeles för höjdrädd.


...kunna skada djur eller människor.


...kunna göra mig av med mina böcker.


...klara att bli vegetarian eller vegan.


...kunna behålla alla pengar själv om jag vann en storvinst.


...kunna avstå från choklad för resten av livet.


...kunna tänka mig att bosätta mig i  en storstad.

Många har redan gjort den här utmaningen men ni som inte gjort den än, häng på!


Upgrade Your Email - Click here!

1 My:

skriven

Kul, gör den ikväll! Ha en bra dag!

2 Carina:

skriven

Håller med på det mesta...men bungy-yump var jag sugen på när jag var yngre, men det har liksom vuxit bort ;)
Min kropp tål nog inte det nu.

3 Volvo Cars:

skriven

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

Kommentera här: