Utmaning

Jag har blivit utmanad av Linda

Reglerna är som följer:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Här  är då mina sanningar:

1. Jag sparar en massa "bra-att-ha-papper" typ artiklar, reportage, annonser osv och lägger dom i en STOR hög på skrivbordet och på nattduksbordet.


2. Jag har böcker i två fulla bokhyllor plus i staplar bakom dörrar och bredvid min säng och jag vill gärna ha fler. Har en lång önskelista....


3. Jag är duktig på att planera och organisera saker.


4. Jag har minne som en elefant, glömmer aldrig ett ansikte men har svårare att minnas namn.


5. Har jag tagit på mig en uppgift eller lovat göra en sak så slutför jag det alltid.


6. Jag har blivit blogg-beroende.


7. Jag har otroligt lätt till tårar, både när det gäller glädje och sorg.

 



Jag utmanar ingen speciell utan den som villl får hänga på =)


Nu är det snart dags för mig att sova...



image428

1 Mija:

skriven

Gissa om jag också har lätt till tårar.. såg du Hitta hem idag.. Missen som de var tvugna att avliva?? Usch.. jag var tvungen att tänka på nåt annat.. orkar inte gråta idag.. ;)

2 My:

skriven

Kul att lära känna dig bättre! Ha en bra dag!

3 Linda:

skriven

haha.. bra ha papper är bra! så är det bara!

4 Carina:

skriven

7 sanningar ?
är faktiskt klurigt att hitta på saker att säga om sig själv, får dse om det blir något på min blogg.

Vilken mysig pyamastjej du har hittat.

5 Amirirmelin:

skriven

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

Kommentera här: