Två stycken



Nybakade kanelbullar på jobbet idag...omöjligt att stå emot...jag åt två stycken...DOM VAR JÄTTEGODA!!!!
 
1 Salme:

skriven

Just det! Skiter i den fr:.. b:ade GI:N Tack snälla. ( jag åt åxå en:::) ...?

2 Carina:

skriven

Klart man får äta bullar idag.
Jag tänke faktiskt på dig när jag såg lantköken, visste att du är sugen på ett sånt.
Passa på och köp tidningen och kryp ner med gubben och bläddra nu när han inte orkar röra å sig så mycket ;)

3 Maria:

skriven

Vart iget bakat här men jag köpte bullar & bjöd några kompisar på dom.

4 Pia:

skriven

Det ska gudarna veta att det varit kanelbullensdag idag, folk har köpt bullar som tokar, 4.50 styck.

5 Lotta:

skriven

Jag skulle behöva en hel påse!! Läs min blogg så förstår du varför jag vill tröstäta... :-(

6 Tobiasmichelle:

skriven

Incredible site!

Kommentera här: