Tisdag

image422
 
Ny dag igen, jag fattar inte att dagar och veckor kan rusa iväg så fort som dom faktiskt gör.
Just nu känns det som om det snurrar på extra fort och det beror nog mycket på att jag får nya arbetsuppgifter på jobbet hela tiden vilket  innebär extra arbete för min hjärna. Men det är roligt med förändring.
I går hann jag med ett besök hos frissan också, kort svart och rött är det nya hårkonseptet och jag är nöjd =)
Nu ska jag snart åka iväg på jobbet, hela förmiddagen kommer att gå åt till att ta hand om ett kundbesök och det blir en ny och spännande erfarenhet.
Förhoppningsvis kan jag sluta tidigt idag, det blir 5-dagar arbete på raken den här veckan också och det är ju nästan mer än vad jag tål...
Ha en bra dag!!

1 My:

skriven

Blev säkert kanonsnyggt ditt hår! Jag ska till frissan idag men kommer nog inte hem lika fin...
Och ja, visst rullar tiden och dagarna iväg fort!
Ha en bra tisdag, njut av den.

2 Maria:

skriven

Låter väldigt snyggt. Fy för fem dagars vecka, manär så van att vara ledig vardagar så det skulle inte jag vilja vara utan.
Ja nog rullar veckorna på...man hinner knappt med.
Ha de!

3 Cajsa:

skriven

Det nya håret låter riktigt snyggt.
Ha en bra dag! =)

4 Åsa.S:

skriven

Nya arbetsuppgifter är både kul och jobbigt... men det grejjar du säkert!
Håret låter najs, får vi en bild?
Kram och ha en fin dag!

5 KimJ:

skriven

Idag har jag lagt ut min sminkning setg för steg som varit så efter frågat.. Ha en bra dag! Kram KimJ

6 Salme:

skriven

Visst går tiden fort! Låter spännande med nya arbetsuppgifter och även håret! Ha en fin dag

7 Think Twice:

skriven

Skönt att var nyfriserad, och dagarna dom springer minsann på man vet knappt vilken dag som är vilken längre!
Ha det fint!

8 kicki:

skriven

Tyckte din kaffekopp var så fin, skulle jag få "låna" den i ett av mina inlägg senare...
Krame på dej från kicki

9 Fanny:

skriven

Åh vad gott de såg ut i koppen! ;D

10 Tobias:

skriven

cool bild ;D

11 Åsa:

skriven

Kan vara tufft med nya arbetuppfifter, men det löser du! ; ) Låter snyggt med din nya frissa..ett litet kort kanske?? : ) Kramar!

12 Carina:

skriven

Det låter som du klippt och färgat dig som jag vill ha det nästa gång jag ska dit. Lite röfräs med svart som kontrast.
Kul med nya arbetsuppgifter, jag lobbar förfullt för att få mitt igenom eller vi håller på att bolla lite jag och de nuvarande anhörigsamordnaren om hur vi ska kunna knyta ihop det hela.

13 Nina på Johangården säger:

skriven

Oj, du spiller ju ut kaffe i din nya fina designade blogg... *hämtar trasa*

14 Mia:

skriven

Jaa, det kan vara så inspirerande med nya arbetsuppgifter, samtidigt som det kan vara jobbigt också, förstås, men när rutinerna sitter där så går det bara bra! Kul!!

15 Helen:

skriven

Det låter snyggt:) Fin din blogg har blivit.

Kommentera här: