Tävling!

Olga firar att hennes blogg fyller 6 månader med att anordna en tävling, titta in till henne och var med och tävla du med!

I november fyller bloggen 6 månader vilket Olga vill fira med en tävling!

Upgift: tipsa om tävlingen i din blogg, skriv sedan en kommentar till det här inlägget så är du med i utlottningen!
Tävlingen avslutas fredagen den 30 november kl.21:00.

Vinsten är en goodie-bag á la Olga. Goodie-bagen består av alla mina favoritprodukter inom make-up, hår- och hudvård och är värd över 1000 kr!

Vinnaren presenteras på bloggen fredag kväll (30/11) eller lördag morgon (1/12).


        image669
 
1 Anna:

skriven

Bara i drömmarna haha. I verkligheten sitter jag med en superkrånglig uppgift som måste vara klar imorgon :(
Hoppas du har en skön kväll!

2 evans:

skriven

Svar: Egentligen har jag tre mil enkel resa till jobbet, men eftersom jag måste lämna på dagis blir det en extra sväng, så jag kommer nog upp i fyra mil även jag. Visst blir man less - speciellt på vintern. Å andra sidan kan det vara skönt att ha lite ensamtid i bilen.

3 Maximilianemine:

skriven

Keep up these useful pieces.

Kommentera här: