Tantvarning

image407  image408

Tantvarning är när du...

...har fler sorter i medicinskåpet än i barskåpet.
1 Tobias:

skriven

Svar: Det var på Karpathos :) En ö mellan Rhodos och Kreta!

2 Mia:

skriven

Har kollat medicinskåpet och blev riktigt föskräckt! ;-)
Nosavtryck ja....har en sprayflaska med fönsterputs enbart för detta..*suck*

3 Madeleine:

skriven

Då är jag VÄLDIGT mkt tant:)

4 Helena:

skriven

Räknas magnecyl och annat receptfritt???

5 Carina:

skriven

jag ligger nog i gränzonen :/

6 Maria:

skriven

hahaha då måste det vara riktig tantvarning på mig :O

7 VIKKI:

skriven

å nej jag är tant :P

8 Åsa.S:

skriven

Haha, jag tror barskåpet är fullare faktiskt!
Ha en fin söndagkväll!

9 Designa din blogg:

skriven

Tack för de orden.. det är bara skoj om man kan hjälpa folk lite med deras design..=)

10 Mia:

skriven

Nu har du fått ett till utflyktsmål! *L*

11 Anna:

skriven

haha då e jag tant, visste att min oro var en varning ;p

12 Mimi:

skriven

Tack och lov är medicinskåpet tomt nu på receptbelagda preparat :-)

13 Åsa:

skriven

Garvar..jag vet inte hur jag ska se på detta..Tantvarning med stora bokstäver!! Haha..men å andra sidan..utan dom hade jag aldrig fått uppleva tantvarningen..hihi..men barskåpet e inte fy skam det heller.. ; )

14 Vaniljis:

skriven

Då är jag tant! Kram

Kommentera här: