Tack för den extra timmen!



Valde helt rätt dag att gå ut på eftersom jag fick en bonustimme på sovkontot nu i natt =)

Gårdagen var på det stora hela lyckad förutom en sak, men jag börjar från början...
Vår kväll startade med en tretätters middag och massa gott vin innan det var dags att ta en taxi vidare till Ladies Night.
När vi klev ur taxin var det som att kliva in i ett hönshus! Nu förstår jag vad karlarna menar när dom säger att vi tjejer "kacklar".
Vilken ljudvolym! Och bara tjejer,tjejer, och åter tjejer så långt ögat kunde nå, rätt ovant kan jag säga.
När vi kom in så var vi så klart sugna på mer vin och vi ställde oss i en av dom OTROLIGT långa köerna till barerna och där fick vi stå i ca 45 minuter!!!
Jag förstår inte vad arrangörerna tänkt med, tror dom inte att vi tjejer vill handla i baren eller vad??!!
Vi fick i alla fall vårt vin till slut och sen var det då dags för showen och den var jättebra. En bra blandning av musik och humor.
Nu då till den saken som störde mig allra mest under kvällen...ca två timmar innan stället stängde så var det slut på vin i baren!!!
Har aldrig varit med om något liknande i hela mitt liv!
Visst kan man ha roligt utan alkohol men jag vill baske mig bestämma själv  när jag ska sluta dricka =(
Summa summarum är alltså att det var en väldigt trevlig kväll med alldeles för lite vin...men idag mår jag å andra sidan prima!!





 
1 Mia:

skriven

Verkar vara lite dåligt planerat, faktiskt...Synd!

2 Maria:

skriven

Låter som en bra kväll men otroligt klantigt av arrangörerna.

3 Mimi:

skriven

Fy vad dåligt! Jag hade oxå stört mig...

4 My:

skriven

Förstår att det var en kanonkväll! Men verkligen dåligt arrangerat!

5 N R 1 2 6:

skriven

vilken söt animering där nere :]

Kommentera här: