Summering och planering

Black puppy walks

Idag börjar GI-vecka 5. Förra veckan gick det rätt bra  med maten med desto bättre med mina pw. Det känns som om min kropp börjar njuta av dessa raska promenader faktiskt.

Planeringen för den här veckan blir inte så mycket annorlunda än tidigare, jag kör på med GI-maten så mycket det går och så ska jag gå MINST 3 pw. Lyckas jag gå en 4:e också så blir det en guldstjärna till mig   =)

Så var det vikten då...den här veckan visar vågen +-0...trist att inte gå ner men det är i alla fall inte upp.

 
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, tyvärr kan ju vikten stanna upp ett litet tag. Men jag tycker att du är jätteduktig, önskar att man själv orkade ta tag i det.
Kram

2 Ulla:

skriven

Heja på! Jag tror envisheten kommer att ge resultat. Kram

3 Maria:

skriven

Du är så duktig! Heja på!

4 My:

skriven

Bra jobbat! Motion blir en "drog", en vana man inte vill bryta. Skönt när du kommit dit!

5 Cajsa:

skriven

Vad duktig du är! =)

6 Mia:

skriven

Menar du, att jag har suttit här i 5 veckor och läst om dina PW och GI???? I FEM veckor?????
Beundransvärt av dig, dock inte av mig...min slöfock!

7 Linda:

skriven

Fniss.. klart det är OK. jag har länkat till dig! :-)
Vad duktig du är som orkar hålla på med GI. Det skulle jag aldrig idas!

8 Think Twice:

skriven

Ska bli intressant att följa dig under kuren håller tummarna att kilona ska rasa;)

9 kicki:

skriven

Va duktig du är som orkar...jag orkar aldrig stå emot alla frestelser...min last är öl...en kall på fredag och lördagkväll...Håller med dej om att man blir mycket tröttare när man somnat om och varit pigg tidigare...det är konstigt...
kram på dej..nu skall vovven och jag gå ut en sväng i solen...kicki

10 A:

skriven

Vad duktig du är :) Lycka till i fortsättningen också....Kram

11 Åsa.S:

skriven

Du har iaf inte gått upp... inga namn nämda...
keep up the good work!

12 Helen:

skriven

Ja vi får väl se om det blir ngt litet djur, duktigt jobbat
Ha en bra dag

13 Vaniljis:

skriven

*klappar händerna* Tycker du är superduktig! Du vet väl att fett väger mindre än muskler med. Känn efter på kläderna istället.. ;)

14 Vonny!:

skriven

Du är superduktig. Jag försöker också med GI-mat men inte alla dagar. Ska ta tag i GI-mat och motion någon dag. Undrar när någon dag kommer?

15 Henrytindra:

skriven

I really enjoyed my visit. A great site

Kommentera här: