Summering och planering

Idag startar GI-vecka 4. Jag har svårt att förstå hur tiden kan rusa iväg så fort som den gör. Förra veckan är jag rätt nöjd med. Jag gick mina planerade power-walks och åt GI till 80%, det är helgerna som "ställer till det" för mig, det är svårare att hålla dieten då. Men jag är som sagt ändå rätt nöjd.

Den här veckan är det väldigt mycket på jobbet så jag hoppas verkligen att jag får till det med mat och motion. Så här på förhand ser det väldigt stressigt ut men jag får ta en dag i taget.

Målet är detsamma som tidigare veckor, GI-mat och 3 pw.

Vikten då? Den här veckan visar vågen -0,5 kg  
 
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Oj, har ni hållt på i tre veckor redan?!?! Se där, det stämmer (hänvisar till föregående inlägg), tiden bara springer förbi. Hoppas din dag blir bra!

2 My:

skriven

Bra jobbat! Men du måste väl få unna dig lite på helgerna? Annars tappar du sugen...

3 evans:

skriven

Det går framåt! Själv sitter jag och äter turkisk peppar just nu... Ha en bra dag!

4 Åsa:

skriven

Ja tiden går fort! Alldeles för fort.. missunna dig inte att äta nåt extra på helgen..tror man tröttnar fort annars! ; ) Hoppas din dag vart fin! Kramar!

5 Salme:

skriven

Duktigt! Det ÄR helgerna som är svåra. Vad är Power-walks? Vi kämpar på...

6 Mia:

skriven

Gud, vad duktig du är!

7 Åsa.S:

skriven

Ja, lite kinkigt är det att få ihop det!
Men vi får kämpa på!

8 ejmis:

skriven

Salme: Om du går in under rubriken Hälsa i min blogg så har jag skrivit om Power Walks den 26/9.

9 Ulla:

skriven

Jag är imponerad! Av din vilja och din viktnedgång. Måste kännas skönt när dieten ger resultat.

10 Carina:

skriven

Du tar det i rätt tackt, mer en så ska man inte gå ner i veck. sägs det :)

Kommentera här: