Stjärnklart



Igår kväll när jag var ut till stallet för att "natta" hästarna var det alldeles stjärnklart ute. Så vackert!!
Stjärnklar natt brukar innebära kyla och i morse när jag gick min pw var det minus  6 grader.
Det är riktigt skönt att gå  när det är kallt tycker jag men mer än minus 10 grader vill jag helst inte ha.
Idag ska jag inte göra något speciellt, har lite läsning som jag behöver ta itu med och sen ska jag nog bara ta det lugnt.


 
1 Mia:

skriven

Jag håller med dig, inte kallare än minus 10! Åsså lite snö så det blir så där ljust och vackert...fast inte än!
Vad skönt med en dag utan måsten, det behöver man ibland, bara få vara....

2 alexandra:

skriven

ooh tackar ^^ ... din bakgrund är verkligen så höstaktikgt :D

3 Vaniljis:

skriven

Skönt att inte göra något spec... Några minus är okey - utan snö! ;)

4 Jenny:

skriven

Ha en trevlig helg på dig i kylan *L*

5 Mimi:

skriven

Ja usch vilken kyla man har kommit hem till. Är van att hasa runt i linne och klol ju :-)

Kommentera här: