Sanningen om Marika


Gubben är hemkommen från huvudstaden och det känns bra. Vi är båda lite sega efter helgens bravader så det har inte gjorts många knop här hos oss i kväll.

Ni ska vi snart titta på den nya svenska serien som börjar på TV2 ikväll. "Sanningen om Marika" kan ni läsa mer om här.


1 Anneli:

skriven

Så inte helskägg alltså...hahahah...ja vin är bra till lite av varje ;O))

Skönt att få hem gubben. Jag väntar min man hem ikväll också och det är skönt! :O)

Må så gott båda två!

2 adele remind.blogg.se:

skriven

den verkar bra..!

3 Carina:

skriven

Har ingen pejl alls på vad som bjuds på TVn just nu.
Har inte ens tid att kolla bloggen som jag vill, här jobbas det i sovrummet varje hemmatid jag har.....snaart klart. ;)

4 My:

skriven

Missade jag, jag gick och la mig för det inte fanns ngt att kolla på. Ha en bra dag!

5 Loookamerica:

skriven

Incredible site!

Kommentera här: