1 emelieu:

skriven

vilken söt heather du har :P

2 Ulla:

skriven

Jag tycker det är bra att de tog en något mindre känd skådespelare till att spela Lisbeth. Mikael n gillar jag och tror det blit bra.

3 My:

skriven

Jag tror Selander kan bli bra, fast jag inte vet riktigt vem det är...men hon ser ut att passa som henne! Är inte överförtjust i Nyqvist men det kan funka...Han är så förknippad med många andra filmer och teatrar o dyl...

4 Mia:

skriven

Jag tror det blir bra...fast det kanske hade blivit ännu bättre om......eller....eller...??? Nääää, det blir kanon!

5 Jenny:

skriven

Salander ser klockren ut men jag har ingen aning om vem det är... Håller med My om Nyqvist men hoppas att det blir bra ändå...

6 Helena:

skriven

Jag tycker att de blir bra. Nyqvist är visserligen förknippad med andra roller men vilka svensak skådespelarkillar är inte det. Jag är nöjd!!!

7 Hanna ^^:

skriven

nej nej! fel enligt mig... men längtar ändå som en tok efter filmerna!! =)

Kommentera här: