1 Mia:

skriven

Typiskt, nu funkar inte You Tube hos mig, ska stänga av och starta igen, då brukar det komma igång, mysko!
Konstigt att du inte fått erbjudande från Buzzador, inte i skräpposten heller??

2 Mia:

skriven

Aha! Den gode Alice..!! *L*

3 Borthy:

skriven

Tjena!
Vad fint du gjort här i bloggen, verkligen pimpat! Mkt mkt fint! Jasså, var det vintungaben i morse? Själv drack jag en hel del vatten till igår för att slippa då det är jobbtime idag! Kram

4 Helena:

skriven

Bara en vit ruta här, men vem kan inte den låten utantill så det är ingen fara.
Kram.

5 Anneli:

skriven

Jag ÄÄÄÄLSKAR Poison! Tack för att du påminde mig om den!!

Vilken otroligt fin blogg du har gjort! :O)))

Jag önskar dig en trevlig vecka!!

6 ingeborg:

skriven

Mycket bra låt, med en mycket bra artist. Inte hans bästa låt kanske, men nog så bra!

7 Helena:

skriven

Så bra den är. Perfekt så här på söndagskvällen.

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Åh, en gammal goding!

Kommentera här: