Oförtjänt beröm

Jag får så mycket beröm för min nya bloggdesign och det är jätteroligt!!
MEN...det är inte jag som är designer utan det är Mija, visst är hon duktig!!??
Stor kram till henne!

     image420
1 F:

skriven

hon är grymt duktig... hur fick du hon att göra det? ;)

2 ejmis:

skriven

F: Jag gjorde ingenting...den underbara tjejen erbjöd mig sin hjälp =)

3 Pia:

skriven

Verkligen jättefin blogg må jag säga. Ha det gott

4 Ulla:

skriven

Helt underbart med mäniskor som erbjuder sig at hjälpa till. Fram med fler av dessa

5 Carina:

skriven

Ja, nog sitter man här och avundas dig ejmis.
Hon har verkligen talang din bloggdesigner.

6 Helena:

skriven

Mija är verkligen duktig. Din blogg är kanonfin nu tycker jag.

7 Mimi:

skriven

Skitsnygg design!!!

8 Jenny:

skriven

wow vad snyggt det blev,trodde jag kom fel först *L*

9 Nina på Johangården säger:

skriven

Snyggt, var ordet!

10 Maria:

skriven

Ja det är jätte fint.

11 Mija:

skriven

Men snälla ni... nu har jag tårar i ögonen...
:) TACK alla, men vet ni? Det är faktiskt Ejmis själv som har kommit med ideér och foton, jag har bara plockat in allt åt henne.. :) KRAM och TACK!

12 Mia:

skriven

Ett perfekt samarbete, med andra ord! :-)

Kommentera här: