Ny arbetsvecka

Idag är det arbete som gäller igen. Ryggskottet sitter i men eftersom jag ska jobba administrativt och inte på avdelningen idag så ska jag pröva och se hur det går. Har en bokad klipptid också på eftermiddagen och den är verkligen nödvändig, håll tummarna för att ryggen orkar med denna dag!
Det känns i alla fall lite bättre idag så förhoppningsvis går det åt rätt håll.
I går kväll kom stora tjejen till oss och ska bo här en vecka. Hon och hennes pojkvän flyttade till en annan stad i helgen men eftersom jobbet räckte en vecka längre än bostaden så bor hon här den här veckan. =)
I går satt hon och jag med varsin lap-top i knät framför tv:n och gubben han bara suckade...
Ha en riktigt bra dag!


    
 
1 My:

skriven

Ny design här hela tiden, fint! Gillar din header!
Håller tummar att det går bra idag, kram

2 Cajsa:

skriven

Oj, här har det hänt saker...trodde jag kommit fel först. Vad fint du har fått det! =)

Jobbigt med ryggskott, själv har jag aldrig haft det så jag vet ju inte hur det känns men har förstått att det inte är en höjdare. Hoppas du fixar dagen trots allt.

Jag har ett eget företag vid sidan om mitt ordinarie arbete som jag brukar jobba med på helgerna. Festfixande, dekorationer och en massa sånt, i helgen jobbade jag med ett halloweenkalas. =)

3 Mija:

skriven

Nej, jag tror inte det beror på kontrasten mellan begie o vitt, jag tror det har med bakgrunden att göra.. (den är ju lite stökig och oharmonisk ;) Det är tex ingen balans mellan höger o vänster sida i just mönstringen på bakgrunden... (en estet som jag stör sig på sånt *skrattar* medan andra vanliga svenssons inte ens ser det...) Jag TROR att det skulle bli bättre om vi byter bakgrund, men det är upp till dig.. Jag kan testa några så kan du säga till vilken du gillar?? (jag är också nöjd med nya headern. DEN är bra :) Kram kram!!

4 Mija:

skriven

Bytt bakgrund nu till en "lugnare" så länge.. ;) Kolla i ditt bildarkiv, där har jag lagt några bakgrunder, både i grått och begie.. (Vet du hur man byter bakgrund? Isf kan du ju kolla själv om det är någon du gillar?) Annars hojta till! Nu ska jag åka till skolan. Ha en bra dag!

5 Kimj:

skriven

Snygg blogg! Ha en bra dag! Kram KimJ

6 hoe:

skriven

svara gärna på mina frågor påmin sida, svarar du rätt kan du vinna (: pusshej

7 Maria:

skriven

Du får ta & skaffa hjälp för ryggen.
Va msigt att få rå om dottern en vecka så där.
Ha en bra dag nu.
Kram

8 Think Twice:

skriven

Krya på dig och hoppas du klarar av dagen!

9 tova:

skriven

nice blogg!

10 Filibabba:

skriven

ha en bra dag du mé! =)

11 Sanna:

skriven

Ha en bra dag! :)

12 Tobias:

skriven

Ha en bra dag du med :D

13 Mi a.k.a Dolly:

skriven

Riktigt mysig design på denna blogg, bra jobbat :)

14 Fanny:

skriven

Jätte snygg design/blogg du har! :)

15 eva:

skriven

Vilken fin blogg du har fixat dig. Bra jobbat. Hoppas du blir bättre i ryggen. Ha det gott och kämpa på med vikten!

16 Designa din blogg:

skriven

Usch..ryggskott låter jobbigt värre...

17 Lillatanta:

skriven

ja se datålderns tid.Ja varför umgås när man kan sitta med sin dator hihi
Önskar dej en härlig vecka kraaaaaaaaam

18 Jane:

skriven

åh vilken söt header du har!

19 Mia:

skriven

Hoppas det gick bra för dig idag!

20 Thegreatestpeopleonearth:

skriven

Detsamma, hurru!

21 Åsa.S:

skriven

Himmel vad fint du fått det, här ligger man i lä...
Görsnygg bakgrund!

Kommentera här: