Nattmacka

Eller varför inte en katt-macka?   =)

image411
1 Frida:

skriven

Gud så hemskt! Ingen katt macka vill vi ha :(

2 Mija:

skriven

Allvarligt.. *skrattar för mig själv* Nu har jag lagt in den bakgrund du ville ha.. men... (??) Hjälp. Vad säger du? Personligen tycker jag att det känns lite rörigt? Men du kanske vill ha det så? ;D Hör av dig! Kram o gonatt.. Hade gärna hjälpt dig med höet där ikväll... mysigt.

3 Carina:

skriven

Ingen kattmacka för mig heller tack, hellre en skorpa med mjölk, då brukar jag kunna somna in sött
;)
Texten under ejmis var verkligen bra.
Kan man ladda in egna kort också?
God natt

4 Carina:

skriven

Ingen kattmacka för mig heller tack, hellre en skorpa med mjölk, då brukar jag kunna somna in sött
;)
Texten under ejmis var verkligen bra.
Kan man ladda in egna kort också?
God natt

5 Åsa:

skriven

Gillar din nya blogg! E sååå cool!! Natti natti..hoppas du sover gott! Kramar!

6 Mia:

skriven

Åååå...bytt igen?? *L*
Nämen, stackars lilla kissen...!! :-)

7 Sara:

skriven

ahahah;)
Söööt:)

Kommentera här: