Min fredag



Vi har haft en jättebra dag i Hudik jag och L. Vi har shoppat lite småsaker, ätit gott och pratat  så mycket jag tror jag fått skavsår på tungan av allt surrande  =)
Jag har skvallrat för L idag om att det ska finnas ett helt fantastiskt Erikshjälpen i Bollnäs, enligt säkra källor, så nu planerar vi att nästa resa ska gå dit.
Är det öppet varje dag? Är det ett stort ställe? Är det svårt att hitta?
Jag tror att det finns dom där ute i blogg-världen som sitter inne med denna information...  =)
 
1 Carina:

skriven

Erikshjälpen finns även i Sudsvall och Harmånger såg jag när jag var in på deras hemsida www.erikshjalpen.se klicka vidare på seconhand så ser du var affärena är,
men dit har ni kanske redan varit ?
I Bollnäs är det öppet Tis,Tors 13-18
och Lör 10-14
Jämnför man med en vanlig loppis så är det stort.
Det ligger vid infarten från S-hamn på Ren där bla. NIBO och en Toyota affär är.

2 Maria:

skriven

Låter som om ni haft en härlig dag & njutit av varandras sällskap.
Trevlig helg på dig.

3 Mia:

skriven

Det blir en bra lördag här också! *L*

4 Aquatiqonline:

skriven

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

Kommentera här: