Lördag morgon


I morse vaknade jag före klockan och kände mig pigg så jag gick ut och fodrade hästarna och sen tog jag med mig 4-vägs-korsningen på en power-walk. Tänk vad skönt det är att ha gjort klart stallet OCH motionerat före kl 9 på morgonen =)

Idag ska jag jobba, jag hoppas det blir en lugn dag på jobbet så jag hinner med att titta in hos mina favoriter, jag hann bara med några av er nu på morgonen.

Ha en riktigt skön lördag!!

 
1 Åsa.S:

skriven

Vad duktig du är!
Själv låg jag gott kvar i sängen till 9.30...

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en skön dag på jobbet!

3 My:

skriven

Skönt att motionera på morgonen, föredrar det! Så är det gjort sedan...ha en bra dag på jobbet!

4 Carina:

skriven

Kan du inte skicka lite av din motivation till mig,
Sköta djuren är ju ett måste men att sdan ta isg ut att motionera istället för att gå in och mysa.
Skulle vara en STOR bedrift av mig

5 Helen:

skriven

Hoppas det blir en bra o lugn dag :)

6 Salme:

skriven

Duktig kicka! Ha de fint

7 Mia:

skriven

Gud, vad duktig du är!

8 Jenny:

skriven

Vad duktig du är!!!

Kommentera här: