Ledig idag

image345
Idag är jag ledig, det är så skönt!! Började dagen med en pw idag också, idag var jag jättetrött men tvingade ändå iväg mig ut och när jag gått en liten stund var det precis som om kroppen vaknade och helt plötsligt gick det väldigt lätt att gå. Jag går ju alltid till samma ställe men nu måste jag nog öka på sträckan lite eftersom jag går fortare nu än när jag började. Det är verkligen kul när man märker en förändring.
Jag skulle önska att jag hade en promenadkompis, men det är inte alltid så lätt att få ihop det med tider som passar om man är två så jag får väl fortsätta själv och hoppas på att jag kan ragga upp någon pw-kompis ibland i alla fall.
 
1 Cajsa:

skriven

Det gäller bara att ta sig i kragen och sätta igång dagen, då brukar oftast tröttheten försvinna. En rask promenad i morgonluften är perfekt. =)

Kommentera här: