Ledig dag



Ledig från jobbet men här hemma finns det alltid arbete att göra. Idag har vi byggt en ny hage och halmat vindskyddet, skönt att vara ute i det fina vädret. Jag har även hunnit med lite skrivbordsarbete och så har jag såklart gått en bloggrunda också =)
Nu ska jag äta lunch och sen ska vi ta ut hästarna på en tur, det blir så fort mörkt nu på eftermiddagarna så det gäller att "stöka undan"  innan det blir kolsvart ute. Vad har ni för er idag??                                                                                                     
 
1 Mimi:

skriven

Har jobbat fram till 12. Ska fixa naglarna vid tre och efter det umgås med en väninna..

2 Pia:

skriven

Packar, packar, packar

3 Helena:

skriven

Har precis kommit hem från jobbet. Skall fixa lite mat till baranen. Sen tror jag att jag ska ta en tur till gymmet.
Apropå jobb så jobbar jag inom socialförvaltningen.

4 Mia:

skriven

Har jobbat frukost-lunch idag, så det var mörkt när jag gick dit och började mörkna när jag gick hem..:-(

5 Olerebecca:

skriven

Great site! Lots of useful information!

Kommentera här: