Kloka ord

Kommer  man inte ur startblocket
kommer man aldrig i mål.

Upgrade Your Email - Click here!

1 Ulla:

skriven

Så rätt, så rätt! Önskar dig en trevlig söndag!

2 Mia:

skriven

Det är verkligen sant! Fast ibland behöver man nån som skjuter ett startskott...

3 Mija:

skriven

Å det stämmer bra på mig! Jag står i startblocken just nu i livet ;) Ska precis ge mig in på att börja plugga på högskolan på "gamla dar" *s* Men det känns tokbra! (Du, jag ser nu att dina kommentatorsfält är mörkgrå, vill du ha dem så? Det kan iofs bli snyggt tillsammans med det svart-grå-rosa som jag ska byta till sen, men det är du som bestämmer..) Sjung ut!

4 Helena:

skriven

Klockrent! Det är väl så det blir ibland när man först ska bara och aldrig kommer till skott. Ha en bra dag!

5 Felicia:

skriven

så sant så!

6 Designa din blogg:

skriven

Ja, det stämmer ju bra det..

7 Helena:

skriven

Så sant, ha en skön söndag.
Kram.

8 Mija:

skriven

Jag ska läsa till sjuksköterska! Äntligen! :) *glad*

Kommentera här: