Ja se det snöar.....


Det kändes redan igår kväll att det var en annan luft ute och mycket riktigt, nu snöar det för fullt.
 
                                              
 
 
 
1 evans:

skriven

Här har det också snöat, men bara lite. Nu är det så mörkt att man inte ser om det snöar eller inte. Trist att det ska bli mörkt så tidigt :/ Hoppas du har en bra dag!

2 Kotten:

skriven

Gud va roligt, här i Skåne snöar det aldrig, känns i varje fall så. Gör en snöängel till mig...

3 Helena:

skriven

men var är det du bor nu igen. Här hoppas jag verkligen inte att det skall snöa eftersom jag skall ut på bilutflykt med sonen i morgon.

4 kicki:

skriven

Nej, snö vill vi inte ha...jag tycker inte om snö...jo om det ligger på gärden och åkrar men inte på vägen....vill inte ha halka och snö...vill ha vår nu....
kramen på dej och var försiktig både med snön och gummibandet..kicki

5 Mia:

skriven

SKOJAR DU????

6 Ulla:

skriven

Jag säger som Matmia: Snö! Skojar du! *L*

7 Olavmaryam:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: