Idol

Igår såg jag Idol för första gången den här säsongen och jag fick direkt två favoriter,

image439

Marie minns jag från Big Brother och sen har jag sett henne i något hemskt korsordsprogram på tv också.
Att hon hade en sån otrolig röst hade jag inte en aning om!!!

image440

Christoffer är en helt ny bekantskap för mig men vilken utstrålning! Att han sen kan sjunga fantastiskt också gör ju inte saken sämre!!

Nu måste jag troligtvis titta nästa fredag också för att se om mitt första intryck var rätt.

Vad har ni för favorit?
 
1 evans:

skriven

Marie gillar jag också. Daniel är bra!

2 Maria:

skriven

Har inte tittat så mycke på IDOL så jag kan inte säja att jag har nån speciell favorit.
Hoppas ni får en bra kväll nu!

3 Helena:

skriven

Christoffer är min favorit.
Kram.

4 Mia:

skriven

DANIEL!! *L*

5 Daniel:

skriven

Amanda, finns det någon annan? ;)

6 Selena:

skriven

Marie är klart den bästa, men Daniel är oxså riktigt bra...
Synd att Evelina åkte ut igår.. det borde ha varit Sam som skulle ha åkt... jag klarar inte av människan.

7 kicki:

skriven

Mari och Daniel är mina favoriter, men de är otoligt bra alla som är kvar, lessamt varje gång någon åker ut nu..
kramen på dej från kicki

8 Mija:

skriven

Mina favoriter är samma som dina! :) Much in common..

9 My:

skriven

Christoffer! Gillar tonen i hans röst...

Kommentera här: