Hemma igen



Så här ser det ut hemma hos oss nu! Vintern kom fort men det har utlovats tropiska vindar i helgen så snön försvinner kanske igen.
 
1 Pia:

skriven

Jösses ! Fryser bara genom att se snön. men visst är det vackert, när man ser det på kort. Ha en bra dag.

2 My:

skriven

Nämen!!! Vad vackert, och vad mycket snö! Bara regn hos mig...ha en bra fredag, kram!

3 Carina:

skriven

Är det sant?
Otroligt vackert när ny snön ligger orörd.

4 Maria:

skriven

Har ni fått så mycke snö? Här hos mig är det inget men inte är jag ledsen för det.
Får passa på att önska trevlig helg!

5 Pia:

skriven

vilken vacker bild!!
men för min del kan snön gärna komma lite senare än i början av oktober

6 Helen:

skriven

Men herrejisses är det så mkt snö, är inte uppdaterad från Alnö än...lite för tidigt men det är en underbar bild, man vill bara slänga sig o rulla runt som en liten unge :)
Ha en bra dag.

7 Think Twice:

skriven

Det är knappt man tror det är sant, när man ser all snö...när jag tittar på min temperaturmätare som visserligen ligger mitt i solen så visar den 28gr just nu;)
Önskar dig en trevlig helg!

8 Linda:

skriven

OJ!!! det var mycket snö.. vacker.. men nog så tidigt va?

9 Vaniljis:

skriven

Va? Men det där är ju vackert, men slask...fy.

Kommentera här: