God morgon

Idag har jag haft sovmorgon till 7.45!! När min gubbe kom hem från jobbet i morse så släppte han ut hästarna så nu har jag bara mockningen kvar. Det är skönt när man delar på arbetet =)
Idag ska jag jobba ett par timmar och sen ska jag träffa en sjukgymnast för att göra en konditionstest och få ett träningsprogram.
Sjukgymnasten har blivit inkopplad eftersom jag har så mycket huvudvärk och problem med rygg, nacke och axlar.
Ska bli spännande och höra vad han har för förslag.
Ha en riktigt bra dag i höstsolen!


 
1 Mia:

skriven

Visst är det skönt med sovmorron!! Det var du värd, tyckte nog gubben också! ;-)

2 Tobias:

skriven

Go morgon :) Ha en bra dag! Dock ingen höstsol här i Sthlm .. =/

3 Mimi:

skriven

Oj det låter stressrelaterat... Har haft samma problem innan min sjukskrivning och huvudvärk har jag sällan från att ha haft det dagligen. Samma med värk i axlar och rygg. Du får ta hand om dig! Hoppas det blir bättre.

Kram Mimi

4 Pia:

skriven

fin arbetsfördelning där du :)
med tanke på dina smärtor kanske du ska släppa ut och gubben mocka

5 Salme:

skriven

Hoppas du får bra hjälp av sjukgymnasten! Ha du också bra i solen! Kram

6 Sandra:

skriven

good morning..:)

7 izzabelle.blogg.se:

skriven

outfittävlingen är igång på min blogg.

rösta!

8 Tobias:

skriven

Go morgon :) Ha en bra tisdag!

9 Anna:

skriven

Kommer ihåg gamla goda tiden när man kom till stallet på morgonen och insåg att någon redan gjort arbetet.. Vilken känsla! :)

10 Jenny:

skriven

Hoppas att du får en bra dag och att sjukgymnasten kan hitta ett program som hjälper dig
Kram på dig!

11 emelieu:

skriven

godmorgon, ha en bra dag

12 My:

skriven

Skönt med sovmorgon! Hoppas du fick bra hjälp av sjukgymnasten.

13 Matilda:

skriven

Hoppas det går bra hos sjukgymnasten! Ha en bra dag. =)

14 Lillatanta:

skriven

Lillatanta tycker gunga verkar bra hihi efterso bilden som ag vill ge dej i dag passar bra med det temat
kraaaaaaam

http://lillatanta.blogg.se/images/livet_r_h_rligt_1193757625.gif

15 Samyvonne:

skriven

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

Kommentera här: