God morgon!



Arbetsdag nr 5 på raken för mig idag, det är vardagsmat för många men inom mitt yrke är det inte lika vanligt...
Oftast gör jag max 3  dagar på raken och aldrig mer än 4 pass på en vecka.
Men efter dagens arbete är det ledighet i 3 dagar som gäller! =)
Ha en bra dag!
 
1 A:

skriven

Hoppas du får en fin dag och njut sen av din ledighet:) Kram....

2 My:

skriven

Skönt med långledigt sedan! Ha det gott idag!

3 Cajsa:

skriven

Om du får tre dagars ledigt så kanske det kan vara ok med så långa arbetsvecka. =)

4 Ulla:

skriven

Vi ser ut att få en kanonfin dag här. Hoppas ni oxå får det, för då tycker i alla fall jag att det är lättare att arbeta.

5 Tobias:

skriven

Ha en bra dag du med :)

6 Think Twice:

skriven

Det är väl en ganska skönt arbetsschema och sen få en liten sammanhängande ledighet efter!
Hoppas du har samma strålande solsken som jag har hos mig idag;)

7 Maria:

skriven

Va härligt du får passa på att njuta dessa dagar.

8 Eva:

skriven

Va skönt att du blir ledig nu så du får vila upp dej! :o)
/Eva

9 vicki:

skriven

Ha en bra dag:)

10 kicki:

skriven

Ja efter 5 dagars jobb så är det verkligen skönt med tre dagar ledigt...ha det så skönt under helgen nu..kramen på dej, kicki

11 Kimj:

skriven

heheh sööt bild :D Ha en bra kväll! Kram KimJ

12 Carina:

skriven

Jag har också jobbar sonm dig tidigare men jobbar oftast 5 dagars veckor nu för tiden, men skulle inte alls ha något i mot att jobba någon helg ibland
och vara ledig någon mer vardag istället.
Taxarna är lik Toker en tax min mormor hade när jag var liten ;)

13 Abdirahmanjuni:

skriven

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera här: