God morgon



När jag tittar ut genom fönstret nu så är det helt kolsvart ute! Tur att utebelysningen på gården tänds snart.
Jag har arbetsdag idag också.
Det sticker fortfarande oroväckande i min hals men jag känner mig inte dålig i övrigt så det är väl bara att sticka iväg på jobbet.
Idag ska jag försöka få upp min lön, mellan löneförhandlingarna eftersom jag har nya arbetsuppgifter, så det är bara att hålla tummarna...det brukar ju inte vara det lättaste med sådana förhandlingar.
Ska försöka åka hem lite tidigare idag om det går, det känns redan som om det varit alldeles för mycket jobb den här veckan.
Ha en bra dag!
 
1 Exotica:

skriven

Lycka till med löneförhandlingarna! Ha en bra dag du med :)

2 Ulla:

skriven

Jag tror att du smittat mig *fniss* Jag har också stickningar i halsen och börjar låta lite hes. Vill inte. Lycka till med förhandlingen!

3 My:

skriven

Spännande, lycka till idag! Hoppas det inte blir något mer i halsen du, kram

4 Cajsa:

skriven

Vad läskigt med löneförhandlingar. Jag är en sån mes så jag skulle säkert sänka min lön vid sådana tillfällen.
Lycka till, hoppas det går bra.

5 Camilliondollar Baby:

skriven

God morgon och lycka till med förhandlingen.

6 Tobias:

skriven

usch verkligen mörkt och trist utanför =/

7 Åsa:

skriven

Håller tummarna för dig idag på löneförhandlingen! Ha en fin dag! Kramar!

8 Evereja:

skriven

Lycka till nu! :)

9 Maria:

skriven

Ja det är som det är med löneförhandlingar. Hoppas du får det du förtjänar.
Ha de så bra & hoppas du slipper bli sjuk.

10 Sandra:

skriven

hoppas det gick bra med löneförhandlingarna :)

11 Mia:

skriven

jag kan bara hålla med dom andra, och säga: Hoppas det gick bra!

Kommentera här: