Glada Hudik



Idag ska jag vara med min kompis L hela dagen, vi ska ha en "tjej-dag" i Hudiksvall.
Det blir en dag med shopping, mat och mycket prat hoppas jag.
I morse började jag fundera på hur länge jag känt L, vi träffades när vi bodde i samma bostadsområde och hade hundvalpar samtidigt. Jag tror faktiskt att vi snart kan fira 20-års jubileum! Måste reda ut det idag =)
Ha en bra dag och njut av hösten! Här har vi ett fantastiskt väder idag!
1 Think Twice:

skriven

Ha en underbart fin dag, härligt med lång vänskap!

2 A:

skriven

Hoppas du får en riktigt fin dag:) Kram

3 Jenny:

skriven

Härligt med tjejdag,det skulle jag också vilja ha snart *L*
ha det bra och hoppas helgen blir kanon i övrigt!

4 Cajsa:

skriven

Kul med så "gamla" vänner. Ha en bra kväll.

5 Lillatanta:

skriven

vad härligt med en vän som har hängt med så länge,Sådana vänskaper är inte alla förunnat.Hoppas ni haft en toppen dag och trevlig helg
kraaaaaam

6 Linda:

skriven

VAd härligt med en sån "gammal" vän... var rädd om henne!

7 Mia:

skriven

Åh, Hudik och Åh med en gammal vän!! Kan det bli bättre??

8 evans:

skriven

Vad härligt med en tjejdag! Hoppas att du haft det bra!

9 Helena:

skriven

Är bilden från Hudiksvall. Dit behöver jag åka känner jag. Kul med tjejdag. Hoppas den blev bra!

10 ejmis:

skriven

Helena: Visst är bilden från Glada Hudik, det är verkligen en mysig liten stad som är väl värd ett besök.

Kommentera här: