Förkylning



Efter helgens "bravader" i Hälsingland har min gubbe dragit på sig en förkylning så nu ligger han i sängen och mår dåligt.
Jag är på väg på jobbet så jag kan inte vara hemma och pyssla om honom idag, han är riktigt "ynklig".
Nu hoppas jag verkligen att han inte delar med sig av denna förkylning utan behåller den för sig själv...
Har varken tid eller lust att bli sjuk nu!
Ha en riktigt bra dag!
 
1 Ulla:

skriven

Ha en riktigt bra dag, du med!

2 My:

skriven

Nä håll dig undan! Och han kan väl ta hand om sig själv vuxna karl!? ;)) Ha en bra dag...

3 Pia:

skriven

Visst är karlar ynkliga när de är förkylda ;)

4 evans:

skriven

Jag fattar inte varför karlar blir så ynkliga när de är sjuka. Det är samma sak med min. Hoppas du klarar dig undan förkylningen!

5 Carina:

skriven

Jag kan ömka med honom det är inte på smått vis när man för en hälsingeförkylning, Tro mig ;)
Själv vaknade jag med ett huvud som är okey idag,
det är så att man känner sig nyfrälst då :)

6 Åsa.S:

skriven

Hoppas att du klarar dig då, och att gubben kryar på sig snabbt. Sjuka gubbar är inget man vil ha för länge!

7 Mija:

skriven

Karlar är sånna. Ynkliga när de blir sjuka. Alla utom min. Han e tvärtom. Han gnäller aldrig. Ävenom han har 40 graders feber... ;) Krya på dig hälsningar till gubben då!

8 Helen:

skriven

Stackars mannen, men han får klara sig sjäv nu några timmar :)

9 Åsa:

skriven

Hihihi..en man klarar sig aldrig själv när han e sjuk!! O klart att han e snäll o delar med sig..gör dom alltid med sånt man inte vill ha! ; ) Kramar!

10 Mia:

skriven

Oj oj oj!!! Stackaren... ;-) Du stoppade väl om honom innan du gick?

11 Abelkristina:

skriven

many thanks for your dedications to this world

Kommentera här: