Fikabröd mm


 
Den här veckan har inte varit särskilt GI...de två senaste dagarna bestog av tågresa-hotell-restaurang-hotell-konferans-fika-restaurang-fika-fika-tågresa...jag måste erkänna att det inte varit mer än 30% GI dom två dagarna men det får jag ta igen till veckan.
Dessutom blev det otroligt mycket sittande men det får jag ta igen nu när jag kommit hem....
1 Åsa.S:

skriven

I morgon bitti är det jag som åker och skall bo på hotell... så det lär ju bli lunch ute.... middag på kvällen... frukost(Kan nog bli GI-bra)...lunch ute igen.
Men det går inte att tänka GI hela tiden, man måste ju bara få njuta också!
Vi kämpar vidare.

2 Carina:

skriven

Klart man måste ta seden dit man kommer.
Vad vore hotell livet utan det extra vaganta ;)
Är du nöjd med konferansen du var på ?

3 ejmis:

skriven

Åsa.S: Nya tag nästa vecka!!
Carina: Jag är nöjd med föreläsningarna men inte med work-shopen...

4 Vaniljis:

skriven

Vart var ni och var bodde ni? Alltså vilket hotel och var hölls konferanserna? Var åt ni? *nyfis*

5 ejmis:

skriven

Vaniljis:Vi bodde på Elite Plaza och konferansen var på Conventum. På kvällen käkade vi jättegott på Pitcher´s. Hann tyvärr inte se så mycket av stan...
Nu en liten fråga till dig. Jag går ju mina power-walks och nu märkte jag idag att vanliga gymnastikskor på snö fungerar mindre bra.
Vad har du för skor när du springer på vintern??

6 Markseline:

skriven

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera här: