Facebook-kunde inte låta bli...

Jag hade inte tänkt gå med i Facebook-hysterin men då börjar det komma inbjudningar på min mail från vänner som "bjuder in" mig att delta och då var det så klart kört...tänk att man ska vara så lätt att övertala.
Nu behöver jag alltså en massa goda råd om hur man lättast går till väga för att skapa nätverk och hitta igen gamla vänner därute. Någon som har några goda idéer?
Jag vet ju att några av er redan gått med...


    

 
1 Ikrah:

skriven

fin design :)
kolla gärna in min blogg med en het topic som inte går att missa!

2 Ulla:

skriven

Jag står fortfarande emot. Lägger redan ner alldeles för mycket tid på bloggen.

3 Åsa:

skriven

Var medveten om att i samband med facebook skickas hemska virus ut..har jag hört! E inte själv med där men vet en del som fått virus genom den sajten..Kramar!

4 My:

skriven

Jag vägrar va med så jag har inga råd :)

5 Helena:

skriven

Jag och väninnan diskuterade just detta fenomen igår. Jg blev som su inbjuden. Förstår mig inte på det hela. Håller mig till min blogg.

Kommentera här: