Dagens rapp!

 

Igår var det en sån där dag igen...blogg.se fungerade uruselt!!!
Jag hann inte ens gå min blogg-runda =(
Systemet var så segt så det tog flera minuter för att lämna en kommentar!!!
Skärpning!!!
 
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Hatar när det är så segt!

2 Cajsa:

skriven

Det är så irriterande, ibland funderar jag starkt på att byta.

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Just det, segt som sjutton och lite till. Förstår inte att det ska behöva vara så titt som tätt.

4 Mia:

skriven

JAAA! Jag trodde det skulle vara bättre igår, eftersom det var lika illa i förrgår, men icke! Får väl se hur det går ikväll...

5 Mimi:

skriven

Ja det var riktigt irriterande :-(

6 Maria:

skriven

Ja det var otroligt segt i går & lite små strul.
Hoppas du får en bra dag.

7 Mija:

skriven

Som jag har sagt i andra bloggar. Vi borde skriva och KLAGA allihopa! Det är enda sättet att påverka! Bajsblogg.se

8 Pia:

skriven

Har varit i kontakt med blogg.se så många gånger om detta men får aldrig ett riktigt svar. har funderat på att byta blogg men det verkar vara svårt att få med sig sina gammla anteckningarn o det vill man ju..kanske.

9 Salme:

skriven

Samma elände här! Mycket irriterande!

10 Niclassophie:

skriven

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

Kommentera här: