Brrrrr

En sak är klar...nästa gång jag ska köra häst åker både vinterhandskarna och öronskydden på!!

   
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Var ute en sväng precis, kändes som om man höll på att frysa ihjäl.

2 Linda:

skriven

ja nu börjar det bita i kinderna snart

3 Borthy:

skriven

Det börjar bli riktigt kallt nu, i dag var det här i Stockholmstrakten en helt fantastiskt vacker och klar kall dag!

4 Pia:

skriven

Har nu handlat både halsduk och vantar...fy för den lede ;)

5 Hannah:

skriven

Alltså.
Jag var ute i söndags, nästa dag blev jag fetförkyld.
Sjukt.

6 Annelie:

skriven

Usch ja, snart är det absolut ett måste =(
Ja undrar vad det blir för något. Vad önskar du själv..sto eller hingst?
Ha det gott!

7 Ulla:

skriven

Jag tyckte jag hade ganska mkt kläder på mig igår morse, men ändå frös jag. Idag ska jag ta dubbla handskar om det är lika kallt.

8 ejmis:

skriven

Annelie: Gärna en hingst men huvudsaken är att det blir något överhuvudtaget och att allt går bra
=)

Kommentera här: