Besök i huvudstaden



Ja det är inte jag utan gubben som är där. Den här helgen gör hans jobb en kombinerad arbets-och nöjestripp till Stockholm.
Jag är alltså ensam hemma...I kväll blir det ryggläge i tv-soffan med lap-topen inom räckhåll.Hoppas det blir mycket aktivitet i blogg-världen. Tyvärr tycker jag helgerna brukar vara lugnast, någon fler som upplever det så?
 
1 Marie:

skriven

Haaha ja tycker tvärt om ^^

2 Helena:

skriven

Det är väl lite olika. Men du visst är det lite skönt att vara ensam hemma. Göra som man vill och allt. Hoppas allt är bra med dig och att helgen blir bra.

3 Helena:

skriven

Det är väl tur att du saknar honom efter ett tag ;)
annars hade det ju inte varit så bra!

4 Maria:

skriven

Skönt att bsra mysa själv. Hoppas du passar på att njuta av helgen & gör saker för din skull.

5 Ulla:

skriven

Jag tycker nog att bloggvärlden brukar vara mer aktiv på helgerna. Det är som om man då harmer tid att göra flera inlägg. Ha en go lördag!

6 My:

skriven

Jo så är det nog, trots att det är då man borde ha mest tid, jobbar ju eller går i skolan annars gör väl folk?? Men man hittar på en hel del med familj o kompisar och hinner inte/vill inte blogga på helgen...

7 Mia:

skriven

Jag tycker också att det är lugnare på helgerna, folk umgås nog mer med familjen och kanske inte har tid med bloggen på samma sätt...

8 kicki:

skriven

Ja helgerna är det inte mycket liv på bloggen, alla umgås med familjerna tydligen eller gör något annat trevligt..
kramen på dej från kicki

Kommentera här: