1 Mia:

skriven

Vilken underbar artikel!! *S*
Kan starkt rekommendera Erikshjälpen i Bollnäs, där är dom ju liksom i ordning med alla grejer, det lär väl dröja innan det blir nåt vidare här i stan, men hoppas det inte dröjer alltför länge! Det vore jättekul om ni kom hit, åsså Carina, då skulle jag bjussa på fika på gamla Rådis!

2 Ingeborg:

skriven

Fett bra! det har jag dock trott länge, men nu blir det lättare att utöva det :P

3 Matilda:

skriven

Ser gott ut! :P

4 Beth:

skriven

Haha, det känns... mycket bra (:

5 Maria:

skriven

Det är det jag sagt hela tiden...choklad är aldrig fel...fniss

6 Lotta:

skriven

Mmmmm, ser underbart ut!! *letar förtvivlat efter något gott i skåpen*

7 Carina:

skriven

Yes!
Hädan efter ska jag mumsa på med gott sammvete :)

8 Lotta:

skriven

Jaha, är det därför som jag har gått upp i vikt!! Ska genast börja med mina gamla vanor igen och äta choklad varje dag. Vad fin din blogg har blivit!! verkligen jättefin!!

9 Annelie:

skriven

Åh, det där gjorde min kväll! Riktigt fin blogg du hade by the way :)

10 Mija:

skriven

Mums!!!! :)

11 Linda:

skriven

Dåså... *rusar till skafferiet* :-)

12 Åsa.S:

skriven

Låter perfekt!

13 Linda:

skriven

pastagrädde: det är ju perfekt när du ska göra snabba gratänger. Finns bland creme fraische och grädde. här har vi norrmejerier, men jag vet att Milko har och jag tror även milda.. Funkar även till potatis, tycker jag!

14 evans:

skriven

Då kan jag alltså dricka O'boy med gott samvete :) Hurra!

15 Helena:

skriven

Vad du har gjort många glada ikväll :) Jag ser fram emot en arbbetsvecka med choklad på eftermiddagarna när jag blir sugen!

16 linnea:

skriven

woho ;D

17 Anonym:

skriven

jag är ruskigt sugen på choklad, ser mycket gott ut !:)

18 Linda:

skriven

I norrbotten! :-)

19 Camilliondollar Baby:

skriven

Perfekt!

20 Designa din blogg:

skriven

Men jösses vad gott det såg ut då.. mums!

21 Tilde:

skriven

GOTT:P

22 Viljaradine:

skriven

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

Kommentera här: