Åh nej...inte igen!!!



Snart får jag väl döpa om min blogg till "sjuk-bloggen"...jag har knäckt till min rygg igen...ytterligare ett förbannat ryggskott!!!
Jag tror jag håller på och "gamles bort"  =(
1 Mia:

skriven

Gud, vad tjatig jag är, är här inne stup i kvarten!
Ville bara säga, att nu tycker jag VERKLIGEN synd om dig *tycksyndomkramarom*

2 A:

skriven

Fy vad trist...Hoppas att du snart mår bättre. Vad fint det blir här inne förresten:) Känner ju inte igen sig längre. Kram.

3 Helena:

skriven

Men vad trist. Ont i ryggen är verkligen inget vidare. Ont är överhuvudtaget inte kul. Hoppas du blir bättre snart.

4 Ulla:

skriven

Krya på dig!

5 Carina:

skriven

Ucshaa!
Det är säkert din överskotts energi med städningen som din kropp inte fixade.
Dammsuga är Inte bra för ryggen.
Talar av egen erfarenhet, knäckte mig med ett rejält ryggskott för länge sedan med det :/
Ta det lugnt nu varmt och skönt, lite smärtlindring och lunka på sakta ute.
Många pekpinnar blev det :/
Kram

6 Mimi:

skriven

Usch din stackare! Vet vad du pratar om... va ju inte länge sen jag själv hade samma hemska värk. Hoppas det går över snabbt...

7 Vaniljis:

skriven

Tråkigt med ryggskott! VAD fint du fått här!! Proffsigt!! En ögonfröjd... Krya på dig gumman. Kram

8 Mija:

skriven

Va göru med ryggen egentligen?? (stackare) Det är hemskt med ryggsmärtor, man blir så allmänpåverkad.. Krya på dig ♥

9 My:

skriven

Nä stackare, krya på dig! Var det städningen igår?

10 Maria:

skriven

Nämen nu får det väl räcka!
Krya på dig nu!

11 kicki:

skriven

Din stackare, ryggen när man får problem med den, då är det kört liksom..man går som en 100 åring och tar sig ju inte upp med annat än med hjälp...krya på dej nu och var rädd om ryggen...
fin bakgrund och härliga färger...kramen på dej från kicki

12 Linda:

skriven

Stackare där... hoppas du blir bra snabbt. Inte kul med pajjad rygg! Skickar kryapå kramar...

Kommentera här: