39,2

 

Gubben är fortfarande dålig, när jag kom hem från jobbet i eftermiddag hade han 39,2 i feber.
Han brukar aldrig vara hemma från jobbet men eftersom han sjukskrivit sig i morgon så förstår jag att han mår riktigt dåligt.
Tyvärr så börjar min hals kännas "stickig" så han kanske har delat med sig till mig ändå.....
Vill inte bli sjuk.....

 
1 Ulla:

skriven

Hur blir han när han är sjuk? Männen har ju en tendens att bli väldigt ynkliga...Håller tummen att du inte åker på samma s*it

2 Ulla:

skriven

Hur blir han när han är sjuk? Männen har ju en tendens att bli väldigt ynkliga...Håller tummen att du inte åker på samma s*it

3 ejmis:

skriven

Ulla: VÄLDIGT ynklig!!

4 Helena:

skriven

apropå sjuka män. Glömmer aldrig när maken envisades att gå till vårdcentralen för nåt som jag trodde var influensa som visade sig vara linginflammation. Gissa vem låg nöjd och sjuk i sängen? Fast jag gissar att han legat liak sjuk med en vanlig förkylning. Hoppas du klarar dig!

5 Linda:

skriven

Hoppas du slipper bli sjuk... bättre saker kan man ägna sig åt!

6 A:

skriven

Hoppas du slipper det...Inte så kul att vara sjuk. Ha det så bra:) Kram

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Lider med er... Vet hur det är!

8 Åsa:

skriven

Oj..då e han riktigt dålig! Hoppas att du slipper det o att d stickiga i halsen bara e nåt annat! Kramar!

Kommentera här: