Torsdag

image576


Arbetsdag för mig idag. Utanför fönstret faller snön och vi har -5 grader.
Igår tyckte jag att det var väldigt lugnt i bloggvärlden.
Håller alla på med julförberedelserna?
Ha en bra dag och var rädda om er i julstressen!
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes
Myspace Thursday Comments & Graphics
1 Anonym:

skriven

vilken fin bild du hade där =)

2 A:

skriven

Ha en fin dag. Kram

3 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Tänk om vi här nere fick se lite snö snart.. en sådan mysig bild du hittat eller har du gjort den själv?
Jag pysslade inte i går,, var med på noterna.. visserligen tidigt och sent:-)
Ha de gott.

4 Lisa:

skriven

-5, vi har - 15 brrrrr

5 Mija:

skriven

Jag har börjat göra jul hemma och jag älskar det :) Här snöar det också för fullt.. myyys! KRAM på dig"

6 evans:

skriven

Jag borde julförbereda, men har inte hunnit... Ha en bra dag!

7 My:

skriven

Så är det nog, en hektisk måndad framför oss...ha en bra dag! Här regnar det tyvärr...

8 Inger Maryissa:

skriven

Så vacker snöbild.
Önskar det såg ut så där här också.
För idag är det bara grått, mulet och regnigt här.
Julförberedelser har jag själv inte börjat med ännu, och det blir nog inte så mycket här.
Ha en fortsatt bra dag.

9 Pia:

skriven

När jag ser din vackra "snöbild" kan en sådan som jag till och med gilla snö :)

10 Mia:

skriven

Åh, vad jag blev förälskad i bilden med bänken! Såååå snygg!!

11 Linda:

skriven

Det är nog rätt mycket julpysslande och fixande, strykande av gardiner och bytande av ljus just nu. Inte hos oss.. Vi är ju klara! :-)

Fin din tavla blev. Betydligt ljusare än min!

Kommentera här: