Torsdag



Redan torsdag! Det här är veckans sista arbetsdag för mig =)  Jobbar en långdag och slutar inte förrän 21.00 ikväll.
I morse när jag vaknade så regnade det!!! Vad är det för tråkig vinter vi har??
Förmodligen är det jättehalt ute så jag får väl krypköra till jobbet misstänker jag.
Hade ett samtal med vår utvecklingsansvarige på jobbet igår och det var ett bra samtal, vi får se vart det leder...
Tjejträffen igår var jättetrevlig, vi hann gå igenom både roligt och tråkigt som hänt sen sist.
Tänk vilken energi-kick såna här träffar kan ge en!!
Nu ska jag snart ge mig iväg. Hoppas alla får en härlig torsdag!

image548
 
1 Gabbi:

skriven

Ha en fin dag!!
Kör försiktigt!!

2 Cajsa:

skriven

Visst är vädret trist, lite snö nu skulle faktiskt inte vara fel.

3 Mia:

skriven

Skitväder! Men en otroligt gullig unge... *L*

4 Mimi:

skriven

Tjejträffar är så roliga, skulle va oftare :-)

Kommentera här: