Torsdag

Arbetsdag igen...veckorna går så fort...jag är trött och känner det som om jag har en förkylning på gång...sängen och en god bok lockar...det är fortfarande bäcksvart ute...mitt humör är inte på topp...hoppas dagen bara bjuder på trevligheter...jag önskar er en bra dag...



image501
1 Cajsa:

skriven

Hoppas du får en bra dag, trots morgonhumöret. =)

2 Åsa.S:

skriven

Vilken vacker bild!
Visst är det tröga mornar nu, när det är så mörkt...
Men jag hoppas du får en fin dag ändå!

3 Åsa:

skriven

Ha en underbar dag där o jag hoppas att du känner dig bättre allteftersom dagen går! Kramar!

4 My:

skriven

Hoppas du får en bra dag med och slipper förkylningen, kram

5 Mimi:

skriven

Ja usch för kylan och mörkret som kommer att hålla i sig i månader...

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Hoppas din dag blev bra!

7 Mia:

skriven

Näääää, inte bli sjuk nu, då blir det ju ännu värre för dig...hoppas verkligen att det känns bättre och att dagen blev lite trevligare än förväntat!

8 Lotta:

skriven

Hoppas din dag blev bättre. Som sagt, november är ingen kul månad.

9 Carina:

skriven

Sådana dagar är inte kul.
Men visst är det så att dagarna känns väldigt mörk nu och energin med :/

10 Helena:

skriven

Ja mörkret är verkligen trist. Det är värst nu. Men sant får ni väl snö :) Att du orkar/hinner skriva så tidigt på morgonen! Hoppas dagen trots allt blev bra.

11 evans:

skriven

Hoppas du slipper förkylningen!

12 Cajsa:

skriven

Nu är det ju faktiskt fredag. Ha en bra dag! =D

13 Mia:

skriven

Fredag morron...hoppas du känner dig bättre!

14 Helena:

skriven

En trevlig helg önskar jag dig.

15 Linda:

skriven

jag har haft en bra dag.. och nu är det helg. HOppas den blir trevlig. Ha det bäst!

16 Åsa.S:

skriven

Vart har du tagit vägen? Hoppas allt är bra!

17 Maria:

skriven

Ja nog går veckorna fort.
Trevlig helg!

18 Mia:

skriven

Ska man börja bli lite orolig nu?

19 Ulla:

skriven

Hoppas det känns bättre nu och att förkylningen skrämdes iväg.

20 Junitjej:

skriven

Har ni snö än? Det är vackert med snö, men jag är ändå glad över att vi inte har fått någon än. Hoppas det dröjer! Snön skapar bekymmer på jobbet.

21 Lillatanta:

skriven

jag hoppas du piggnat till och får en skön helg med mycket vila
kraaaaaaaaaaaaaaam

22 Helen:

skriven

Hoppas inte du blivigt sjuk men det är kanske inte så kinstigt i dessa tider.
Ha det så bra så hörs vi.

23 Carina:

skriven

Har du däckat riktigt i sängen :/
Man blir lite brydd när du brukar hålla igång här på bloggen.
Sköt om DIG

24 Mia:

skriven

Jaaa, nu BLIR jag orolig!

25 Maria:

skriven

Håller med er andra. Man blir väldigt orolig!

26 Mimi:

skriven

Vart har du tagit vägen...? Jag blir orolig som alla andra nu...

Kram

27 A:

skriven

Oj, vad lite som händer här nu....Jag blir ju också orolig:/ Kram....

28 kicki:

skriven

Hur har det gått med dej, fick du någon förkylning...saknar dina inlägg.
Kramen på dej från kicki

29 kicki:

skriven

Hur har det gått med dej, fick du någon förkylning...saknar dina inlägg.
Kramen på dej från kicki

30 Camilliondollar Baby:

skriven

Hallå!

Var är du, hoppas att du mår bra!

Kram

31 Cajsa:

skriven

Godmorgon, hoppas allt är bra med dig!

32 Åsa.S:

skriven

Nu blir man ju riktigt orolig för dig... hoppas att allt är bra, att det bara är datorn som hängt sig eller nåt! KRAM på dej!

33 A:

skriven

Oj, vad läskigt det börjar bli nu. Var är du gumman? Kram

34 Maria:

skriven

Jag håller med föregående inlägg. Blir väldigt orolig för dig min vän. Inte ett tecken på flera dagar...känns inte alls bra.
Kram

35 Vaniljis:

skriven

Nu måste jag oxå skriva, Ejmis! Var har du tagit vägen? Blir orolig med! Hoppas det är ett datorhaveri bara...*kramar*

36 Lotta:

skriven

Du kanske ligger nerbäddad med feber? Kram

Kommentera här: