Tantvarning

Hur roligt tror ni att det är att hitta ett långt skäggstrå på hakan!!!???
Är det så här min framtid kommer att se ut???


 
1 Tobias:

skriven

Svar: ja de har den :) är i toppform nu :D

2 My:

skriven

Mindre kul! När jag hittar nåt sånt ska jag gå på laserbehandling ;) Kommer väl snart....
Ha en bra söndag, trots allt, kraaaaaam

3 Inger Maryissa:

skriven

Oj,....nä, så får man nog hoppas att man inte kommer att se ut....;-)
Men tycker fotot var ganska fint ändå ;-)
Annorlunda....men varför ska alla se likadana ut ? ;-)

4 A:

skriven

Det har jag haft i flera år:) Ett enda kolsvart strå.....Det åker med pincetten. Sen är där förstås de ljusa som det vimlar av. Men vad betyder det egentligen om hundra år;)Ha det bra. Kram

5 Mia:

skriven

Hihihi, välkommen in i klubben! ;-)

6 Mija:

skriven

*skrattar ihjäl mig* Du är för söt du! Nästa helg åker jag till S-vall, då ska jag tänka på dig! :)

7 Jenny:

skriven

hej!
Jag tyckte jätte mkt om din rubrik..
Jag undrade om de va okej om jag fick lägga upp den på bilddagboken .. jag skriver självklart att de är din och din blogg adress? / Jenny :)

8 Silassine:

skriven

i love this page keep it up.

Kommentera här: